НА КОНКУРС
"Побачити прекрасне в людині"
Мета: дати уявлення про різноманіття форм, прояву краси в людині, показати роль мистецтва в розкритті прекрасних сторін особистості, розвивати естетичне сприйняття, вдумливе і уважне ставлення до оточуючих людей.
Хід підготовки:
1. Пошук в мережі Інтернет репродукцій картин на тему: «Краса людини» («Сікстинська мадонна» Рафаеля; «Портрет бабусі» Рембрандта; «Портрет академіка, фізіолога І. П. Павлова» М. В. Нестерова; «Горький» П. Д. Коріна; «Актриса П. А. Стрепетова», «Портрет М. П. Мусоргського» І. Ю. Рєпіна; «Портрет Л. Н. Толстого» М. М. Ге і І. Н. Крамського; «Портрет Ф. М . Достоєвського »В. Г. Перова;« Господар землі »,« Зацвів богульник », портрет льотчиків-космонавтів Ю.А. Гагаріна та ін), підготовка виставки репродукцій за допомогою презентації в PowerPoint.
2. Підготувати виступи учнів з виразним читанням віршів.
3. Написати плакати-слайди:
Слайд 2
«Не треба десь за тридев'ять земель шукати образ ідеальної людини, здатного пробудити захоплення, здивування: запевняю вас, він є в рідному селі, на вулиці рідного міста, треба тільки вміти бачити ідеальність в реальності».
В. О. Сухомлинський.
Слайд 3
«Дивіться на людей з думкою, що вам їх обов'язково треба написати фарбами ... Скоро ви помітите, що люди виявляються набагато цікавіше, ніж раніше, коли ви дивилися на них мимохідь і квапливо ».
К. Г. Паустовський.
4. Запропонувати учням підготувати невеликі розповіді про зустрічі з цікавими людьми.
План-конспект заняття:
1. Вступне слово вихователя(тези):
У житті зовнішня краса не завжди збігається з чудовими людськими якостями.
|