Сучасний комп'ютер, як засіб виховання та його програмне забезпечення: пакети презентаційної графіки мають надзвичайно потужні можливості стосовно організації у виховному процесі. Впровадження інформаційних технологій у виховному процесі у школі стало важливим показником нового інформаційно - комунікативного простору. У такому просторі визначено дві сторони:
- Інформаційна, що розкриває теоретичні засади та наукову суть сучасних підходів до організації виховного процесу (зміст і засоби виховання);
- Інструментальна, що являє собою набір елементів педагогічної техніки, які забезпечують вихователю досягнення запланованої мети;
- Реалізація цих функцій має забезпечити вихователю кваліфікований і компетентний підхід до планування виховних заходів на самопідготовках.
Елементи, які стимулюють перебіг когнітивних процесів
Когнітивність - це встановлення істотних аналогій між інтелектуальною діяльністю людини та функціонуванням комп'ютера.
- Увага учня — через використання різних видів інформації та шляхів її передачі, які дозволяють переключати увагу зі статичного тексту на звукові, а з динамічних анімаційних роликів на абстрактні графіки;
- Мислення — шляхом залучення учнів до пошуку відповідей на поставлені запитання;
- траєкторія руху користувача від вузла до вузла за зв ' язками мережі для дослідження інформації;
- проектування процесів; занурення учнів у ситуації, в яких вони мають самостійно приймати рішення.
Сприймання—шляхом застосування різних форм подачі інформації та можливостей маніпулювання нею з метою кращого розуміння її змісту (сприймання, па м ' яті, мислення);
- усвідомлене сприймання інформації;
- яскравість першого враження від отриманої інформації;
- зацікавленість процесом роботи з електронним носієм інформації
Нині очевидно, що вихователь, який діє в межах звичайної " крейдової технології " , значно поступається колегам, які використовують у виховному процесі новітні інформаційні технології. Вихователь школи- інтернату повинен:
- Володіти основами роботи на комп'ютері;
- Володіти інформаційними ресурсами;
- Володіти основами роботи в Інтернеті.
- Саме тому з метою підвищення рівня професійної майстерності вихователів школи-інтернату шляхом впровадження інтерактивних технологій, створено відділ інформаційних технологій.
«Мета роботи відділу
матеріали вівантажено з сайта www.google.ru
|