П`ятниця, 17.05.2024, 14:35
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
анимационные картинки для блогов
Відвідувачі
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Новини України

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Методична скарбничка
[ Викачати з сервера (98.1 Kb) ] 15.03.2015, 23:28

Сучасний комп'ютер, як засіб виховання та його програмне забезпечення: пакети презентаційної графіки мають надзвичайно потужні можливості стосовно організації у виховному процесі. Впровадження інформаційних технологій у виховному процесі у школі стало важливим показником нового інформаційно - комунікативного простору. У такому просторі визначено дві сторони:

  • Інформаційна, що розкриває теоретичні засади та наукову суть сучасних підходів до організації виховного процесу (зміст і засоби виховання);
  • Інструментальна, що являє собою набір елементів педагогічної техніки, які забезпечують вихователю досягнення запланованої мети;
  • Реалізація цих функцій має забезпечити вихователю кваліфікований і компетентний підхід до планування виховних заходів на самопідготовках.

Елементи, які стимулюють перебіг когнітивних процесів

Когнітивність - це встановлення істотних аналогій між інтелектуальною діяльністю людини та функціонуванням комп'ютера.

  • Увага учня — через використання різних видів інформації та шляхів її передачі, які дозволяють переключати увагу зі статичного тексту на звукові, а з динамічних анімаційних роликів на абстрактні графіки;
  • Мислення — шляхом залучення учнів до пошуку відповідей на поставлені запитання;
  • траєкторія руху користувача від вузла до вузла за зв ' язками мережі для дослідження інформації;
  • проектування процесів; занурення учнів у ситуації, в яких вони мають самостійно приймати рішення.

Сприймання—шляхом застосування різних форм подачі інформації та можливостей маніпулювання нею з метою кращого розуміння її змісту (сприймання, па м ' яті, мислення);

  • усвідомлене сприймання інформації;
  • яскравість першого враження від отриманої інформації;
  • зацікавленість процесом роботи з електронним носієм інформації

Нині очевидно, що вихователь, який діє в межах звичайної " крейдової технології " , значно поступається колегам, які використовують у виховному процесі новітні інформаційні технології. Вихователь школи- інтернату повинен:

  • Володіти основами роботи на комп'ютері;
  • Володіти інформаційними ресурсами;
  • Володіти основами роботи в Інтернеті.
  • Саме тому з метою підвищення рівня професійної майстерності вихователів школи-інтернату шляхом впровадження інтерактивних технологій, створено відділ інформаційних технологій.

«Мета роботи відділу 

матеріали вівантажено з сайта www.google.ru

Категорія: Мої файли | Додав: baty
Переглядів: 438 | Завантажень: 9 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Оцініть мій сайт
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 2850

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz